< Till bloggens startsida

Kommetarer:

Thea Jegreus om åhhhh....:
Hejsan lella :)
Jag går i 5-6an :) 
Tror du vet vem jag är :)
Ville bara säkra dig om att allt finns i datorn!
Mamma uppdaterade och det finns på datorn jag lovar :)
Kram

Svar: Hej thea. Vi ringde tele2 och dom sa vart det fanns. Men när vi tittade så hade mina kontakter och bilder Försvunnit helt. SÅ nu har jag ingenting kvar. TAck för hjälpen iallafall. Pusss!

Anonym om 10 saker ni kanske inte visste om mig.:
Pratar du spanska flytande? :)

Svar: Nej det gör jag inte. Konstigt nog? haha. Men jag kan en hel del. Jag håller på att lära mig för fullt. Jag blir lärd i skolan, dock av farmor, farfar och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0