< Till bloggens startsida

i'll try

hejjjjjj

Mitt humör är sämst just nu. Mår jätte dåligt, men det finns massa anledningar till det. Men jag tänker inte ta upp det i bloggen. Lite privat. Men ja, jag har inte bloggat pga många anledningar. jaja, nog med det. imorgon drar jag till fyrisov med klassen, naiznaiz. Köpte en ny bikini idag också som jag är kär i. heh. Sover hos frö inatt, naiz det med :DDDD
Nu ska jag träna i 40 minuter på maskinen, åt donken för en stund sen. Lite ångest. Fast jag är jätte stolt över mig själv. För att jag har inte ätit något godis, chips eller läsk på hela helgen, yeyeyyeyeye. BEACH 2012 ni vet. Och så drar jag till spanien snart också, måste se fit ut juuu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0