< Till bloggens startsida

Monday

Vi har ju lov nu. Men ändå är jag så sjukt jävla trött att jag somnar vid 11 varenda kväll-.- När jag kan vara vaken mycket längre. HAHA. Jadu.

Idag kommer Lovisa t mig. Hon sover här ifrån i dag tills på onsdag. Tre dagar med bestisfestisen. Hihi! Jag är så jävla glad för att jag köpte ett stativ häromdagen. hehe, tönt jag är. Men jag älskar den! hahahaha
Eftersom att jag inte bloggade igår så ska ni veta att igår spelade jag lite fotboll med familjen på förmiddagen, fick besök, Och sen drog jag till linnéa lite spontant :) Därför den dåliga uppdateringen.

Kommentarer
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-09 @ 15:34:24
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0