< Till bloggens startsida

Friday - Stockholm

Dagen spenderades först i skolan. Sen drog jag, Matilda och Frö till stockholm och shoppade liteee. Tokmysigt iallafall.
GASHHH, Hunger games! Grymt jävla bra film! Den slutade ju 23.30 Och Pappa kom och hämtade mig vid tjugo i. Då kom jag hem, stressade som fan för att hoppa i säng. Jag är inte en morgon männsika. Alltså, om jag inte går och lägger mig vid 21/22 på vardagskvällar är jag seriöst död på morgonen efter. ufff, ja. Så att nu är jag helt slut. Var på bio igår och shoppat i stockholm idag.
Charlies föddelsedag  i går var iallafall jätte mysig! Han fick sin första cykel :) Hihi!

Kommentarer
angelica cifuentes

23,30 slutade den :)

2012-03-31 @ 00:31:54
Tova<3

Gud vad myysigt! Gillar din blogg grymt mycket! du lägger upp så fina bilder och skriver jättebra. Hihi gulligt han fick sin första cykel ;)<3



ha det så bra!!! Kram!!!

2012-03-31 @ 10:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0