< Till bloggens startsida

Thuseday - Birthday


:Todays:
Åhh vad jag älskar torsdagar! Värsta slapp dagen i skolan, Dagen innan Fredag osvosvosv.
Idag är det den 29 mars = Charlies föddelsedag! Han blir idag hela 2 år gammal! Så nu städas det och fixas här hemma för att släkten kommer! Och Min lillkusin blir 1 år idag också! Han föddes samma dag som Charlie föddes! Men han bor i sandviken så, ja.
Iallafall, ikväll klockan 20.00 drar jag och möter upp Fanny och Frö vi ska titta bio, aaaahh The hunger games ska vi se! Och filmen slutar runt halv tolv så ja. Imorgon kommer jag att vara helt slut körd. Men nu ska jag hjälpa till här hemma att blåsa ballonger och massa annat, hihi. Kramzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0