< Till bloggens startsida

uäh.

Jag blev sjuk igår mitt på dagen och drog hem. huh. Så jag stannade hemma idag också.

Jag har bara legat och segat i sängen hela dagen. Mitt på dagen ringde Madde mig, Sen Ringde Sandra! Och dom båda muntrade upp mig. Vad vore livet utan vänner? Loveu guys!
Fan. Vi har prov på fredag och jag har inte pluggat någonting alls! Jag kunde ha suttit och pluggat idag, men nejnej. Jag har inga böcker här LWEHIGOWEBRGI.
Jag kallsvettas som en jävla gris just nu. Och hostar ihjäl mig. Jag tänker ta en lång och skön dusch nu. Och sen städa i mitt rum. Det ser ut som en stor sopp-hög här. hahah. Imorgon ska jag försöka ta mig till skolan igen.

Btw. Som ni märker byter jag headers hela tiden. Jag blir aldrig nöjd. Så jag fixade en speciell och fin header idag. Jag tänker inte byta på länge nu, promise ;)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0