< Till bloggens startsida

LMFAO

Tar mig till träningen idag, efter att inte ha tränat på två veckor så lär ju min kondis ha blivit sämre.... aja.
Alltså det värsta jag vet med början av sommarn är att pållen slår ju ut. Och jag tål inte pållen. Hela jag svullnar ju fan upp, klias som fan i ögonen... ugh. hate it. Dessutom har jag linser då blir det ännu värre.... -.-

Jag är supersupersupersuper taggad tills imorgon efter skolan. Då jag, Frö och Fanny drar till grönalund och tittar på LMFAO <333333 ååhåhåhåhå, fyfaaan vad kuuuuul ! Gash vad vi kommer hoppa och sjunga med, ååhåhåhåh. Fast det negativa är att det ska förmodligen regna, åhh. aja, skitsaaamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0