< Till bloggens startsida

My weekend

Hej hörrniii!

Tänkte ta och berätta mitt frånvarande från bloggen. Jo, i fredags vid 18 åkte jag och resten av mitt fotbollslag till roslagsbro på träningsläger. Jag trodde att jag kunde blogga därifrån men det var ingen täckning alls... Så ja. Vi åkte hem på söndagen, då jag fick feber... Sov typ när jag kom hem därför inget bloggande när jag väl var hemma. Jag tog med mig min kamera på lägret, så massa bilder kommer!

Och igår, Valborg! Umgåddes jag med Moa, Lovisa och Linn. Vi drog till en pizzeria, fixade oss lite, och sedan drog ner på stan vid 8 tiden ungefär och träffade massa people! :) Somnade sedan hos Moa med tjejerna :), super mysigt!

Drog sen hem idag vid 2 och pluggade, och jag vart nyss klar... Prov imorgon...

Nu blire middag, ni får hare bra medans! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0